. . . . . . . . . .

~ Serkan & Blog'un 1 girdi için oluşturulmuş seyirlik versiyonundasınız. Sitenin geri kalanı için tıklayın ~
Bugüne hızlı bir bakış

Paylaşayım
#211 | YAZILAR FALAN | 25 Kasım 2010 Perşembe, 12.06

İlk blogumdan - 29 Ekim 2006 Pazar, 18.30
Bugün izin günümdü. Sabah kalktım, salona gittim. saatler bi saat geri alınmış, pek sevindim. Zira eski saate göre bi saat daha fazla uyuyacağız :) Hemen ben de cep telefonumun saatini ayarladım. Kardeşimi dürtükleyerek aşağıya indirdim. Arabanın teybini söktürdüm. Artık yanımda pek taşımadığım mp3man'imi arabanın teybine monte etsin diye zorladım. Hala uğraşıyo yavrucağız :) Yalnız az önce "Abi bu teybin stereo çıkışı yok, stereo ses alamıyom ben bundan" dedi, kıllandırdı beni. Bozdu mu naaptı bi yerleri. Zira teyp stereoydu ve bizzat stereo olarak dinlediğim bi çok şey mevcut. Ona da söyledim aynen böyle. "Yok abi temassızlık yapmıştır kasise falan girdiysen, o yüzden bi sağdan soldan gelmiştir" dedi. "Sieeaa" dedim, "Yap onu."

Kahvaltıda sevdiğim bişeyler vardı, bir ekmekten fazla yedim, oha dedim, annem "obez olacan oğlum" dedi. Sonra odama çekildim. Bi arkadaşımın cd siparişlerini yazmaya başladım (ki hala bitiremedim). Başım ağrıdı, biraz uzandım, televizyon izledim. Arada uyumuşum, geri kalktım. Cdlere devam ettim, başta Hearts, 3 Wonders, Raiden 2, Okey+, Ninja, Street Fighter, Luxor olmak üzere bissürü oyun oynadım. Prison Break 3'üncü sezon 8'inci bölümü az sonra izlemeyi düşünüyorum. Bi ara misafirler geldi, onlar gittikten sonra mutfağa daldım. Sadece kavun bulabildim. Yedim biraz. Bu arada kavun yiyip yiyip geğirmenin pek zevkli bişey olduğunu öğrendim. Yalnız bi süre sonra ishal oldum :) Dün de ishaldim ama 3 bardak şeftali suyu içince geçmişti, kavunla birlikte tekrar başladı. Sözlük yazdım arada bikaç bişey. Gitar çaldım. Eski Türk filmi müzikleriyle kafayı bozdum, onlara zorluyorum.

« Sonraki               
Ankamall bi başka eğlenceliydi bugün
               Önceki »
Başka olur kışın Kuğulu Park


Geçmişteki Günlerden...

  • TÜM KATEGORİLER2957   
  • YAZILAR FALAN336   
  • SİNEMA-DİZİ410   
  • VİDEOLAR734   
  • MÜZİK230   
  • HAYVANLAR209   
  • BİLİM-TEKNOLOJİ95   
  • OYUNLAR112   
  • TROLL-MİM-CAPS120   
  • GÜZELLER72   
  • ALINTILAR196   
  • İLGİNÇ BUNLAR277   
  • TARİH GÜNLÜĞÜ166   







 Son 1 ayda en çok bunlar izlenmiş 




Serkan&Blog 2005'ten itibaren kendi çapında bir blog girişimi olup blog hizmeti sunan sitelerin aksine tasarım, tema ve kodlamasının tümü yazarına aittir. Onlarca gereksiz apiyle, reklamla siteyi boğmak yerine kolay okunabilir / gezilebilir bir blog sunmak gibi bir derdi vardır. Site sahibi tekil girdilerin altlarında bulunabilecek yorumlar için sorumluluk kabul etmez, yorumların tüm sorumluluğu yazarına aittir.
Serkan&Blog © 2005 - 2018
Serkan&Blog'un 1 girdi için oluşturulmuş seyirlik versiyonundasınız. Sitenin geri kalanına ve diğer yazılara ulaşabilmek için başlığa, bu alana veya kategori isimlerine tıklayın.
 
. . . . . . . . . .