. . . . . . . . . .

~ Serkan & Blog'un 1 girdi için oluşturulmuş seyirlik versiyonundasınız. Sitenin geri kalanı için tıklayın ~
2 yeni flash oyun...

Paylaşayım
#272 | OYUNLAR | 29 Kasım 2010 Pazartesi, 11.26

İlk blogumdan - 24 Eylül 2007 Pazartesi, 23.05
Son bikaç gün içinde gezindiğim sitelerden falan hakkaten çok saran 2 oyun buldum :) Anlatımıma bakmayın, karışık olabilir ama ikisini de denemeniz şiddetle öneri.

İlki The Impossible Quiz. Sorular ve şıklar veriyo. Az ingilizce, biraz sabır ve özellikle kıvrak zeka ile çözülebilecek bi oyun. İlk sorular basit falan ama ilerledikçe zorlaşıyo. Kıvrak zeka kullanımına örnek vereyim: Mesela 17'nci soruda bi işlem soruyo. Mesela 24-7=? diyo. Şıklar arasında 17 yok. Sol üstteki soru numarasını belirten 17'ye tıklamanız gerekiyo mesela :) Veya soru numarası yazmayan bi soruda o anda kaçıncı soruda olduğunuzu sorabiliyo. Ya da mesela soru "En küçük daireye tıklayın" şeklinde bi soru var. Altta da 4 daire var ama 4'ü de doğru cevap değil :) Sorudaki "CLİCK" kelimesinde i'nin üzerindeki nokta doğru cevap vb. gibi. Sanırım keyif alarak oynayacaksınız :) Yüklenmesi için biraz beklemeniz gerekebilir. Tam ekran oynamak için...
Buradan...

İkinci oyunum ise süper bi platform oyunu. İki tane adamı yönetiyoruz. Yukarı, aşağı, sol, sağ tuşları yön tuşları. Space tuşu ile diğer adama geçebiliyoruz. Z tuşu ise zıplama tuşu. Olayın ne olduğu belli değil. Kendilerini bi anda bi odanın içinde bulan kahramanlarımız geçmişlerine ait birçok şeyi hatırlamıyor. Neden orada oldukları konusunda da bi bilgileri yok. Birbirlerini de tanımıyolar. Ama anladıkları tek şey oradan çıkmak zorunda oldukları. Şimdilik bölüm (oda) sayısı çok fazla değil. Her cumartesi yeni bölümler ekleniyomuş. Cube filmini hatırlattı bana. Elemanların konuşma balonları ile her bölüm başında yaptıkları konuşmalarda da "Cube filmini hatırlıyon di mi, öyle bi yerdeyiz sanki" cümlesi geçiyo. Tarz olarak adı gibi platform. Ancak benim nefret ettiğim, o altın zart zurt toplama gibi bi dertleri yok. Tek amaçları bulundukları odadan kurtulmak. Bilmeceler zor değil, ingilizce de gerektirmiyor. Bi de bölüm başlarındaki konuşmaları geçmek için "b" tuşu yeterli. İki kişi olmalarının nedeni ise odalardaki bilmecelerin çözülmesi için iki kişi olmaları gerektiği. Mesela bi elemanı asansörün üstüne çıkarıp diğer elemanı da odanın diğer ucundaki kolu çekmeye götürüyoruz. Asansördeki eleman yukarı doğru çıkıyor. Yukarıdaki kolu çekiyor. Öbür taraftaki ise kapıdan çıkıyor gibi.
Buradan...

« Sonraki               
When Harry Met Sally...
               Önceki »
Modern Sabahlar esintileri


Geçmişteki Günlerden...

  • TÜM KATEGORİLER3152   
  • YAZILAR FALAN337   
  • SİNEMA-DİZİ417   
  • VİDEOLAR773   
  • MÜZİK246   
  • HAYVANLAR209   
  • BİLİM-TEKNOLOJİ112   
  • OYUNLAR112   
  • TROLL-MİM-CAPS120   
  • GÜZELLER73   
  • ALINTILAR246   
  • İLGİNÇ BUNLAR285   
  • TARİH GÜNLÜĞÜ222   









Serkan&Blog 2005'ten itibaren kendi çapında bir blog girişimi olup blog hizmeti sunan sitelerin aksine tasarım, tema ve kodlamasının tümü yazarına aittir. Onlarca gereksiz apiyle, reklamla siteyi boğmak yerine kolay okunabilir / gezilebilir bir blog sunmak gibi bir derdi vardır. Site sahibi tekil girdilerin altlarında bulunabilecek yorumlar için sorumluluk kabul etmez, yorumların tüm sorumluluğu yazarına aittir.
Serkan&Blog © 2005 - 2018
Serkan&Blog'un 1 girdi için oluşturulmuş seyirlik versiyonundasınız. Sitenin geri kalanına ve diğer yazılara ulaşabilmek için başlığa, bu alana veya kategori isimlerine tıklayın.
 
. . . . . . . . . .