. . . . . . . . . .

~ Serkan & Blog'un 1 girdi için oluşturulmuş seyirlik versiyonundasınız. Sitenin geri kalanı için tıklayın ~
Valla reklam değil :)

Paylaşayım
#669 | YAZILAR FALAN | 5 Ekim 2011 Çarşamba, 01.26

Zippo diye çakmaklar var hani, gemi personelinin denizde sigaralarını kolayca yakabilmeleri için üretilen bişey. Standart bi insanın vermeye çekineceği ücretlere satılıyor, onun yerine genelde 1-1,5 liralık çakmaklar veya kibrit kullanılıyo hani. Sigara güzel bişey değil, onu bi netleştirelim ama kullanan bi insan için de pahalı şeyler bunlar. Zippo kullanan arkadaş ve tanıdıkların attıkları bi havadır "Abi Zippo başka ya, bi kullan başka çakmakla iflah olmazsın" diye. E o kadar parayı verince mecburen onu demek zorundasınız hepiniz di mi. "Di"ilmiş :) Sevgilimin doğum günü hediyesi olan çakmağımın başından birkaç olay geçti, 20 günde 4-5 kere götürdüm tekrar aldığı yere, çünkü 5-6, bazen 10 kerede bi yanıyodu. Her götürdüğümde de yaptığım denemelerde yanması ve en fazla 2 saat sonra tekrar eski moduna dönmesi gibi de bi problemi vardı. Sağ elimin başparmağının derisi soyulmuştu kullanıcam diye. Geçenlerde zippo-turkey.com'la olan mailleşmem sonucunda son bi kez götürdüm ve ciddi bir ilgi gördü çakmak. O zamandan beri de tek çakışta yanıyor. Ve evet, hakkaten farklıymış :) Kibritin sigarada bıraktığı kötü tadın aksine, değişik-hoş bir tad bırakıyor sigarada orijinal benzin kullanıldığında, çakmağın nötrlüğünden de değişik. Daha çok sigara içmeme neden olsa da, diğer çakmaklar çok sefil görünür oldu gözüme. Yani şimdi güzel de reklam yaptım, bi resmi eksik kaldı :D Ama şöyle iyice yaktıktan sonra değişik oluyor, yalan yok. Teşekkürler bebeğime tekrar :) Bi puro denemek lazım yakın zamanda :) Pof pof diye yaksam iyice :P

« Sonraki               
Herkese dürüst arkadaş lazım
               Önceki »
At-At Day Afternoon


Geçmişteki Günlerden...

  • TÜM KATEGORİLER3173   
  • YAZILAR FALAN337   
  • SİNEMA-DİZİ417   
  • VİDEOLAR776   
  • MÜZİK247   
  • HAYVANLAR209   
  • BİLİM-TEKNOLOJİ114   
  • OYUNLAR112   
  • TROLL-MİM-CAPS120   
  • GÜZELLER73   
  • ALINTILAR258   
  • İLGİNÇ BUNLAR285   
  • TARİH GÜNLÜĞÜ225   









Serkan&Blog 2005'ten itibaren kendi çapında bir blog girişimi olup blog hizmeti sunan sitelerin aksine tasarım, tema ve kodlamasının tümü yazarına aittir. Onlarca gereksiz apiyle, reklamla siteyi boğmak yerine kolay okunabilir / gezilebilir bir blog sunmak gibi bir derdi vardır. Site sahibi tekil girdilerin altlarında bulunabilecek yorumlar için sorumluluk kabul etmez, yorumların tüm sorumluluğu yazarına aittir.
Serkan&Blog © 2005 - 2018
Serkan&Blog'un 1 girdi için oluşturulmuş seyirlik versiyonundasınız. Sitenin geri kalanına ve diğer yazılara ulaşabilmek için başlığa, bu alana veya kategori isimlerine tıklayın.
 
. . . . . . . . . .